24. Plattdüütsche Wettlesen 2023

Dit Johr stünn weer dat Plattdüütsche Wettlesen för de drütten un veerten Klassen op ´n Stünnenploon. 95 Deerns un Jungs hebbt in lütte Gruppen ieverig mit Leespaten (Oma, Opa, Mama oder Papa) dat Lesen vun plattdüütsche Geschichten öövt. Denn sünd in jede Klass de dree besten Leser*innen utkeken worrn.

De hebbt dorna bi´n Schoolentscheed an´n 23. Februar in jümehr Öllersgrupp gegenenanner leest. En Jury hett Punkte vergeven un de eersten dree Plätz bestimmt.

In de Öllersgrupp A, dor hebbt söss Schöler*innen leest, hebbt Lian, Emma un Max wunnen un in de Öllersgrupp B, mit negen Leser*innen, sünd Caspar, Theresa un Jannis Sieger*innen worrn.

För disse Schöler*innen güng dat wieder to´n Kreisentscheed an´n 15. März an de IGS in Buxthu. Hier müssen se gegen 38 Schöler*innen ut ´n Kreis Stood antreden.

Lian un Emma ut de drütte Klass hebbt dorbi den 2. un 3. Platz belegt un Jannis ut de veerten Klass is op den 3. Platz kamen.

Disse dree dröffen denn wiedermaken un an´n 24. Mai an´n Bezirksentscheed an de GOBS Oerel deelnehmen. Dat hebbt ji ganz allerbest maakt!

In jede Leesrunn geev dat för all Leser*innen en Uurkunn un en lütt Geschenk.

All Schöler*innen hebbt sik düchtig Möh geven un goot leest!

Isa Steffen

NICHTS VERSTANDEN?     DANN BITTE WEITER UNTEN LESEN  -

DA GIBT ES DAS GANZE AUCH AUF HOCHDEUTSCH.

24. Plattdeutscher Lesewettbewerb 2023

In diesem Jahr stand wieder der Plattdeutsche Lesewettbewerb für die dritten und vierten Klassen auf dem Stundenplan. 95 Mädchen und Jungen haben in kleinen Gruppen eifrig mit Lesepaten (Oma, Opa, Mama oder Papa) das Lesen von plattdeutschen Geschichten geübt.

Dann sind in jeder Klasse die drei besten Leser*innen ausgewählt worden.

Diese haben danach beim Schulentscheid am 23. Februar in ihrer Altersgruppe gegeneinander gelesen. Eine Jury hat Punkte vergeben und die ersten drei Plätze ermittelt.

In der Altersgruppe A, hier lasen sechs Schüler*innen, haben Lian, Emma und Max gewonnen und in der Altersgruppe B, mit neun Leser*innen, hießen die Sieger Caspar, Theresa und Jannis.

Für diese Schüler*innen ging es weiter zum Kreisentscheid am 15. März an der IGS in Buxtehude. Hier mussten sie gegen 38 Schüler*innen aus dem Landkreis Stade antreten.

Lian und Emma aus der dritten Klasse haben dabei den 2. und 3. Platz belegt und Jannis aus der vierten Klasse erreichte den 3. Platz.

Diese drei durften anschließend auch am 24. Mai am Bezirksentscheid an der GOBS Oerel teilnehmen. Eine tolle Leistung!

In jeder Entscheidungsrunde gab es für alle Leser*innen eine Urkunde und ein kleines Geschenk.

Alle Schüler*innen haben ihr Bestes gegeben und prima gelesen!

Isa Steffen